Amb quatre sessions d’acupuntura vaig notar un canvi important. Les crisis havien desaparegut i les migranyes eren gairebé imperceptibles
Patia migranyes fortes des de feia molt de temps. M’impedien dur una vida normal i em molestava fins i tot la llum del dia. Havia provat medicaments que m’alleugerien els dolors, però les crisis continuaven sent periòdiques.
Llavors vaig decidir provar l’acupuntura. Amb quatre sessions ja vaig notar un canvi important: les crisis havien desaparegut i els dolors eren pràcticament imperceptibles. Descansava més i millor. La meva qualitat de vida va millorar molt.
Al cap de tres sessions ja podia tancar la parpella i la desviació de boca havia disminuït molt.
Un dia em vaig llevar i vaig notar alguna cosa estranya a la cara, em plorava l’ull dret i no podia tancar la parpella, tenia desviada la comissura bucal i quan intentava beure o menjar alguna cosa perdia pel cantó paralitzat. El metge em va diagnosticar paràlisi facial i va preveure que tardaria uns 3 o 4 mesos en recuperar la mobilitat. Però em va recomanar l’acupuntura millorar més ràpidament.
En Jordi, l’acupuntor, em va tranquil·litzar i em va proposar fer un pla terapèutic per redreçar la paràlisi. Podria millorar amb dues sessions per setmana; a la quarta la millora seria visible. Em prendre el pols, em va fer una diagnosi abdominal i em va començar a posar les agulles. Em va sorprendre que comencés posant agulles als peus i a les mans. Es tractava de «punts distals», que permetrien harmonitzar l’estat general del cos. Més endavant també va posar set o vuit agulles al costat afectat de la cara, però no em va fer gens de mal.
Al cap de tres sessions ja podia tancar la parpella i la desviació de boca havia disminuït molt. A la vuitena ja no tenia molèsties a l’ull i podia menjar i beure sense problemes. De retruc, les agulles van regular una pressió arterial que feia anys que tenia alta.
Vaig quedar molt content del tracte i professionalitat d’en Jordi: en tot moment em vaig sentir acompanyat i en bones mans.