Testimonis de mindfulness

Joan. 55 anys.

Practicar cada dia el Mindfulness m’ajuda a relativitzar més i a gestionar més bé les meves preocupacions i l’ansietat

No tenia temps per anar a fer un curs, però les sessions individuals de Mindfulness m’han canviat la percepció de les coses. I és molt més senzill del que m’imaginava.

Practicar-lo cada dia m’ajuda a relativitzar més, a ser més conscient del que faig i del que em passa en cada moment i a gestionar més bé les meves preocupacions i l’ansietat que em provoca la incertesa de la meva actual professió.

Mariona. 39 anys.

Acostumo a practicar un parell d’exercicis molt senzills i curts cada dia: en sortir de la feina i abans d’anar a dormir. M’ajuda a estar més serena i a estar més en el moment present.

Abans de descobrir el Mindfulness em llevava cada dia estressada. Sempre tenia la sensació de que no arribava enlloc. Feia córrer els meus fils i mentre esmorzava ja els estava escridassant.

Aleshores vaig començar posant més atenció al despertar: em llevava una mica més d’hora i esmorzava asseguda amb els meus fills, sentint-me més present entre ells; sense pressa, observar-los d’una forma conscent.

Això em va ajudar a trencar el cercle on estava, que em feia sentir malament perquè mentre estava amb ells al matí ja estava pensant en la feina, en que arribava tard, i això em bloquejava.

Ara els meus fills han canviat. Es lleven sense haver-hi d’insistir perquè hem convertit l’esmorzar en un moment molt especial.

Ara acostumo a practicar un parell d’exercicis molt senzills i curts cada dia: en sortir de la feina i abans d’anar a dormir.  M’ajuda a estar més serena i a estar més en el moment present

Jordi. 33 anys.

Ara encara escolto sovint algun dels àudios abans d’anar a dormir, per relaxar-me i dormir millor. Penso que va ser molt important per poder mantenir el meu objectiu de cuidar la meva salut.

Vaig fer un treball per deixar l’alcohol i també fumava molt.  Un cop desintoxicat a nivell físic, estava molt irritable, i quan em posava neguitós per alguna cosa de seguida tornava a pensar que no podia: que no tindria forces per seguir-me cuidant com m’havia proposat.

Les tècniques de Mindfulness que em van ensenyar a les sessions terapèutiques de Psigma em van ajudar a dormir més tranquil i a vèncer aquests moments de neguit, centrant l’atenció en altres coses, com la respiració, el que escoltava al meu voltant o el que estava veient.

Ara encara escolto sovint algun dels àudios abans d’anar a dormir, per relaxar-me i dormir millor.  Penso que va ser molt important per poder mantenir el meu objectiu de cuidar la meva salut.

Contacte

Formulari de contacte

Fes-nos una consulta i et responem

Em vull subscriure al butlletí Em vull subscriure el butlletí de Psigma
He llegit i accepto el document de política de privacitat

×
Contacte

Formulario de contacto

Envíanos tus datos y te respondemos!

Quiero suscribirme al boletín Quiero suscribirme al boletín de Psigma
He leído y acepto el documento de confidencialidad y protección de datos

×

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència i els nostres serveis. Si continua navegant, vostè està acceptant el seu ús. Política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
Psigma